donderdag 8 november 2012

27 - Copyright

Op de website van Flickr hebben wij naar verschillende afbeeldingen gezocht. Je kunt daar afbeeldingen vinden in verschillende formaten, welke erg goed bruikbaar zijn. Ook voor de informatieschermen die ik onderhoud. Voor de informatieschermen gebruikte ik wel eens afbeeldingen van het internet. Het was mij niet bekend dat ik deze niet zo mocht gebruiken. Dus dit 'ding' is voor mij een goede les. Onderstaand een foto die van flickr.com komt.
De fotograaf is: Bob Bawell

1 opmerking:

  1. Hallo Blogmeisje,

    Als de foto die je nu blogt een Creative Commons licentie heeft (cc) dan mag je hem gebruiken met vermelding van de naam van de fotograaf. Is dat niet het geval dan moet je eerst toestemming vragen aan de maker. Dit kan op de site van Flickr. Onderaan de pagina is de mogelijkheid om een berichtje te versturen. Je krijgt op diezelfde plaats dan antwoord.

    Ook als je teksten gebruikt die je niet zelf geschreven hebt, moet je altijd de bron vermelden.

    Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen