donderdag 8 november 2012

29 - Mobiel internet

Ikzelf ben niet in het bezit van een smartphone. Dus heb ik samen met Sabine de Bieb-app op haar telefoon gezet en bekeken. Een handige app, vooral om te bekijken wanneer de boeken terug moeten. Daarnaast hebben we meerdere apps bekeken die reeds op haar telefoon stonden, zoals nu.nl, marktplaats.nl e.d.

Wat mij een handige app lijkt, is een app van de bibliotheken in Friesland, waarbij je kunt kijken waar welk boek beschikbaar is. Als ik op zoek ben naar een bepaald boek, kan ik deze intypen en krijg ik gelijk te zien waar deze beschikbaar is. Via deze app kan ik eventueel het boek gelijk reserveren.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Blogmeisje,

    Goed dat je samen met Sabine hebt gekeken naar de mogelijkheden van een smartphone Ding 29. Maar ga je nu niet wat erg snel??
    War is Ding 28 Crowdsourcing en Crowdfunding?

    Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yntskje. Inmiddels is ook ding 28 online!

    BeantwoordenVerwijderen