maandag 20 juni 2011

23 - 23 dingen

TADAAAAAAAAA... Het einde is in zicht!
Al met al toch veel geleerd van deze 23dingen cursus.
Met een aantal dingen was ik al bekend. Maar ook vele nieuwe dingen geleerd.
Met behulp van Sabine ben ik er goed doorheen gekomen.

Ik ben me er heel bewust van geworden hoe belangrijk het internet is geworden voor de bibliotheek. Vooral door ding 22.
Om de nieuwe generatie te bereiken, kunnen we niet meer zonder het web.
Het internet en sociale media zijn de toekomst en daar zal de bibliotheek in mee moeten gaan om te kunnen blijven bestaan.

Graag wil ik Thea & Yntskje bedanken voor de goede support!
Het blijft leuk als iemand reageert op je blog.
Helaas kan ik niet aanwezig bij het slotfestijn, i.v.m. mijn vakantie.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Blogmeisje, ik zie dat jij ook klaar bent met alle 'dingen'.
    Alvast een fijne vakantie toegewenst.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEPPERDEPEP - DE FINISH IS BEHAALD - HIEPERDEPIEP HOERA - GEFELICITEERD. Je taart eet ik wel op, maar het certificaat ligt straks voor je klaar!
    Ik heb het al bij meer mensen geschreven: maar hartstikke leuk om te zien dat hoewel je met zeer frisse tegenzin 'moest' beginnen er nu heel anders tegenaan kijkt.
    Dikke prima!
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen