maandag 23 mei 2011

14 - Instant Messaging



Chatten is voor mij niet onbekend. Mijn dochter is een lange tijd in Australiƫ geweest, toen was MSN voor mij een heerlijke bezigheid. Dan zijn afstanden ineens maar kort. Momenteel zit zij in Oeganda en chat ik via Skype met haar. Bij Skype kun je ook nog echt met elkaar praten met beeld. Dat zijn prachtige uitvindingen.

Vandaag gechat via mijn Gmail-account, helaas waren er geen contactpersonen online, maar ook ontdekt dat ik offline berichtjes kan sturen die de lezer later leest zodra hij/zij online is.
Vanavond samen met Sabine zelfs een chatlink in mijn blog geplaatst en van haar geleerd wat HMTL is. Stiekem nu toch een beetje trots!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Blogmeisje

    Ja vooral met familie vrienden in het buitenland is MSN, mail, chat, skype, webcam enz geweldig.

    Ook de coaches hebben zich trouwens aangemeld om te chatten. Dus komen we elkaar daar hopelijk binnenkort tegen.

    Je kunt inderdaad trots zijn op jezelf en het hoeft niet eens stiekem!!!!

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen