maandag 23 mei 2011

12 - Twitter

Deze week Twitter ontdekt. Ik heb zelf geen account aangemaakt, omdat ik niet mijn gegevens met de hele wereld wil delen. Echter heb ik wel verschillende mensen opgezocht en gezien wat voor tweets zij hebben geplaatst. Zoals politici en tv-personen. Hierdoor heb ik ook gezien dat er accounts aangemaakt worden door mensen die zich voordoen als bekende personen. Dit lijkt mij een gevaarlijk gegeven.

Twitter kan nuttig zijn voor mensen die geinteresseerd zijn in dezelfde onderwerpen.
Toch vind ik het niet bruikbaar voor mijzelf.

1 opmerking:

  1. Hallo Blogmeisje

    Over Twitter zijn de meningen erg verdeeld. Er verschijnen natuurlijk enorm veel onzin tweets.
    Maar je kunt het ook voor serieuzere doeleinden gebruiken. De volgers van Rijkswaterstaat bijvoorbeeld zijn erg tevreden. Het zijn weggebruikers, die op deze manier voortdurend op de hoogte blijven van de toestand op de wegen.

    Volg je de Friese Bieb ook op Twitter?

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen